Bizim de son 40 hergün belimden adet sancısı gibi sancılar vuruyor 5 er dk falan sürüyor hazırlıklarımız cok şükür tamam hastane çantamız falan da hazır pasamla kavuscagimiz günü bekliyorum ama malesef henuz günü belli değil yarin kontrolümüz var doktorumla konuscam bakalim ne diyecek saglikla gelsinler insallah 😊💙