Victoriaaa evet çok komiksin güzel hoş fakat yanlış yerdesin burası mizah sayfası değil! Sen gözünle görmedikçe, kulağınla duymadıkça, okumadıkça, kendini olasılıklardan sıyırabiliyorsan helal sana! Ama unutma burası imtihan dünyası ne kadar kör olsakta başa gelen gelecektir! O yüzden çare derdini paylaşana sitem etmek değildir , çare Allah’a dua edip sığınmaktır!