Zeynepsult Doğacak olan her türlü doğuyor ama doğacak olmayan agzinda tuh tutsan olmuyor nasip değilmiş
A_S_K Zeynepsult 40 haftalıkken neden kaybettiniz acaba? Acınızı hatırlatmak istemem sadece merak ettim. Başınız sağolsun, Rabbim acısını hafifletsin yüreğinizi ferahlatacak haberler almayı nasip etsin. Tekrardan evlat nasip etsin sağlıcakla kucağınıza alacağınız inşallah 🙏🏻
Merve43 [silindi] arkadaşım bence yorma kendini. Çünkü empati yeteneği yok kimsede herkes tutturmuş benim basima gelse buraya yazmak aklıma gelmezdi diye. Bu acıyla sınanmamış insanlar hic anlamıyor malesef. Ortada evladını kaybetmiş bir anne var ama insanların burda etkilenmesi daha önemli bundan. Kadın başlığa yazmış melegimi kaybettim diye çok etkilenen varsa açmaz okumaz ölü dogum mu dusuk mu kac aylik detayını bilmez böylece etkilenmez bu kadar basit.
A_S_K Zeynepsult Kordon dolanınca doktorlar sıkıntı görmüyor genelde ama düğümlenince farklı mı oluyor bilmiyorum. O zamana kadar neden beklemiş doktorlar görmemişlermi? Özele mi gidiyordunuz.. Allah sabır versin
Aleww Sultanss Allah sabırlar versin canım, insan ne diyeceğini bilemiyor gerçekten. Allah’ım bundan sonra olacak bebeklerine uzun ömürler versin inşallah🙏
Linesarye Allah sabir versn kimsye yaşatmasn ;(( ama 29 haftalk olup da 16 saat once uye olup sadece buni yazmanz bilmiyorum gerckten brcok hamile kadına korku şüphe oluyor byle şeyler.. Tamm herzmn o gbi ihtimaller var ama okuyunca insan başka etkileniyor