Victoriaaa her ne olursa olsun dünyada bebeklerimiz için risk vardır, hiç birimizin çoçuğunun yaşam garantisi yoktur. Allah ömür verecekse, yiyecek ekmeği varsa dünyaya gelecektir. Elbette paylaşılan durum karşısında içimiz paramparça. Ama bebeğime bir şey olur korkusundan değil, o kardeşimizin imtihanın büyüklüğünden. Çünkü ben anne olalı her bebek evlattır gözümde. Oysa sen çok acımasızca korkmadan yorum yapıyorsun. Haber izlerken, sosyal medyada bu şekil durumlar karşına çıkınca ne yapıyorsun acaba? Kadının canını kaybetmiş, sense kafandaki korkuların ruhuna kattığı sıkıntıların kavgasını yapıyorsun pes doğrusu!