Benim yeğenim de emiyordu kardeşim eldiven takıyordu bi de şimdi hatırlamıyorum ama bi bitki yağı öı bişey vardı nette bakarsan bulursun meme bıraktırmak için de kullanılıyormuş eline sürüyorsun tadı kötü olduğundan elini çekiyor. Ama bazılarının söylediği gibi önemsiz bişey değil emmesi birçok olumsuz etkisi var ileriye dönük