Nur9286
Parmak emme olayını, rahatlama ve gevşeme için yapıyorlar. 1 yaşına kadar bu durum normal kabul edilir. Anlayabileceği zamana geldikten sonra da onunla konuşarak çözülebilir. Çözülmüyorsa uzman desteği alınabilir. 3 aylık bebeğin eline vurarak bilmeden yaptığı bir şeye müdahale etmeyi siz normal görüyor olabilirsiniz. Ben görmüyorum. Benim de oğlum 14 aylık bir çok şeyle karşılaşıyoruz. Onun için en doğru yolu izliyoruz. İsteklerine, taleplerine saygı duyuyoruz. Üzgünüm ama farklı pencerelerden bakıyoruz... Umarım çocuğunuz en kısa sürede bu alışkanlığını bırakır. Kolaylıklar diliyorum.