Sibella86 aynen öyle yapmışım şok oldum yorumları görünce bakmaya kıyamıyorum ben yavruma zaten iki düşük bir dış gebelikten sonra gebelik tansyonu ile bir ay hastanede ben yatarak üç hafta ölüm riskiyle bebeğim kuvezde yatarak o kadar zor sahip olmuşken bakmaya bile kiyamazken bilip bilmeden yorum yapmayı sevenler çok tabi ...o kadar kıymetli ki emsin bişey olmaz diyemem biliyorum çünkü ileride başka problemlere neden olacağını