Ekincis canım İnan en güzeli normal Doğum iki Doğum yaptım üçüncüyü rabbim bi mani keder vermezse yine normal doğurucam ya düşünsene normal Doğumda hemen ayağı kalıp gidip geliyorsun hiç bir sorun yok ama sezeryanda öylemi bide onun sonrası var o dikişler o Ağrı en ufak bir üşütmeye gelemiyorsun hemen sancı yapıyor o dikişler etrafımda sezeryan olan çok insan var ve hepsi de çok şikayetçi elinden geldiğince mecbur kalmadıkça şakın sezeyana şartlama kendini ha mecbur kalırsın o başka ama yani sabırsızlanıyoraun diye de sezeryan olma sakın