Ekincis dünyadaki en güvendiğin yerde, evindesin. Dışarıda ne olduğunu bilmiyorsun ve zamanı gelmeden çıkmak da istemiyorsun. Dışarıda birileri sırf kendileri istiyor diye evinin çatısını yikmaya başlıyorlar ve seni zorla evinden çıkarmaya çalışıyorlar. Neden, çünkü seni çok görmek istiyorlar, keyifleri olsun diye sen istemediğin halde zorla evinden çıkarılıyorsun.
Belki bu benzetme yardımcı olur canım :) bebeğinin riski varsa ya da normal doğuma kesinlikle kendini hazır hissetmiyorsan sezaryen tabi ki gerekli ama sırf bebeğini çabuk görmek istiyorsun diye yapma bunu.