Ekincis ilk Doğumdan sonra dikişlerim vardı doktorum dikiş atarken iki dikiş fazladan atayım daralsın biraz daha dedi bnde kabul ettim zaten ikincide kendisi zamanla toparlandı eskisi gibi oldu hatta kırkım çıktıktan sonra ilk yapıtığımızda baya bi zorlanmıştım ve ağrım olmuştu eski haline dönüyor tabi kimisi tersini söylüyor ama olmadı doktorunuza söylersiniz Doğundan sonra dikiş atabilir bir sorun olmayacaksa insanlar özellikle daraltmak için bile gidiyor sonuçta 😉😅