Kızlar bebeğimi görmek için çok sabırsızlanıyorum. Hep normal doğum istedim. Açıkcası sezaryen gözümü çok korkutuyor. Şimdi de o sezaryen dikişi acısını göze alıp sezaryen olsam diye düşünmeye başladım. Çok merak ediyorum bebeği. Beni normale ikna edin lüüüüütfen 😂 34 haftayız 👍🏼