26082014 Canoglumbenm bu konuyla ilgili bi bilgim Yok ama özelde çatı muanesi ol olabiliyorsan en azından bilmiş olursan ve o sancıyı çekmezsin bnm Bebeğim makat gelişti mecbur sezeryan oldm özelde
26082014 Alarasel Ainn böle ama dediğim gibi işte devlet bu şekil düşünmüyo bnm arkadaşm devlette doğm yaptı o kadar zorladılarki bir sürü dikişi vardı neler çekti
Serrameri @Canoglumbenm sancın olursa bakıyolar diye biliyorum bana sancım var diye 29. Haftada bakmışlardı onun dışında bakıyolar mı bilmiyorum 🤷♀️
R_Arslan Sanci olunca bakiyolarsa 37.haftada sancim var der baktirirdim catisi dar olup normal dogurmaya calisanlari duyunca yeterince korktum bu konuda.
Canoglumbenm R_Arslan 😂😂 kız yalandan sancım var desem. Nst ye bağlar. sancı çıkmazsa bu seferde yine bakmaz ki 😂
SemaSalihh elifkonuk_06 Doğum şekline o zaman mı karar veriliyor ben de 38 haftalık oldum aynı şekilde bakılmıyor bana da
Canoglumbenm SemaSalihh sancım var desek bile 😂 nst ye bağlıyorlar orda da sancı çıkmazsa yine kalırız ortada 😂
Serrameri @SemaSalihh ama ablamda devlette doğum yaptı ona önceden bakmışlardı bence her hastane bir değil o konuda sizinki bakmazsa sancılandım ben diyin 😂 hoş onada nstye sokmadan bakmıyolar
SemaSalihh Serrameri Aynen öyle geçen bir damla kadar bir kan geldi acile gittim ebe istersen alttan bakayım dedi ama istemedim
Deletedmom133 Serrameri kesinlikle her hastane bir değil ben devlette doğurdum özelde gibiydim mükemmeldi herşey çok şükür 🥰
aselzumra Canoglumbenm canım bende devlet h. Gidiyorum geçen hafta kontrolüm vardı doktora sordum hocam doğum şeklini ne zmn belirleyecegiz diye 36. Haftada belirleyelim dedi suan 34. Haftaym 36 da çatı muayenesi yapcak sen doktoruna sordunmu hiç
Canoglumbenm aselzumra yok hiç sormadım canım. Yani o da bir şey demedi bu konuda. Haftaya gittiğimde sorayım en iyisi. Sormadan bir şey söylemicekler sanırsam