Canoglumbenm aynen canım kontrole gttignde sor yoksa kendileri söylemiyor ben hamileligmn başından beri aynı doktora gdiyorum devlet olunca malum çok hasta oluyor ve doktor ister istemez unutuyo seni o yüzden kendin sorcksn herseyi mecbur sorarsn eminim bişey söyler çünkü günün az kalms