İki evladını da Muhabbet hanımla doğurmuş arkadaşımın tavsiyesiyle ona başlamıştım ama ulaşmak biraz zor, çok fazla konuşmuyor soru sorunca cevap veriyor. Derya hanıma geçtim yeni, ultrasonda dikkatli ve hemen açıklamalar yaparak başladı iyi geldi o yüzden :) İki doktor da doğal doğumda ısrarcılıklarıyla ünlü, o yüzden büyük bir zorunluluk olmadıkça almazdı diye düşünüyorum o olayda :( Bir de sezaryen korkusu olan arkadaş, ben de kiloluyum, istesen de sezeryan daha zor olur dedi Derya hanım, 250 kiloda normal doğum yaptırmışlığım var korkacak bir şey yok dedi :) Gerekli tahlilleri de isteyip sağlık ocağında hepsi yapılıyor diyerek yönlendirdi. İkili test istememiştim, ultrasona bakarken burun kemiğine baktı onun için, rahatlattı. Şu an için çok memnun kaldım, umarım böyle devam eder 🤲