Ebrumami merhaba seymin hanımdan memnun musunuz ?
Ben bu Mürvet hanıma gidiyordum şuan izinde 19 unda gelecek dün kontrole gittiğimde seymin hanım ilgilendi ben hiç memnun kalmadım beğenmedim Doğuma girmesini istemiyorum ben mi ön yargılıyım acaba bu post aklıma geldi bi sorayım dedim