Ebrumami Benim bütün arkdaslrım orda normal yaptı onları nie almamıslr ozman sezeryan? Kulaktan dolma bence
gamzosgamzos Derya Kanza Gül e gidiyorum cok memnunum cok guler yuzlu ilgili kendi sahsi numarasini veriyor ama biraz yogun oluyor yani randevudan yarim saat sonra bile girebiliyorsun ama degiyo bence 👍
BeyzaNur_34_53 gamzosgamzos ben de sanırım ondan randevu alıcam. Eşleri alıyor mu doğuma bilginiz var mı?
Ebruliiii Ebrumami ay inşallah yaa 🥺etraftakilerinde hadi doğur artık kelimeleri strese sokuyor bende sıkıldım artık
Mfzd BeyzaNur_34_53 hayir almiyorla mahremiyetten ötürü baska doğum yapan biri varsa yan dogumhanede sesini duymasın diye
gamzosgamzos BeyzaNur_34_53 almiyor canim malesef ama sanci odalarinda esiniz yaninizda olabiliyor gecen sene kurtaj olmustum ayni katta sanci odalari vardi hep esler birlikteydi
Mfzd BeyzaNur_34_53 2 defa muhabbet hanıma gittim sonra hakkinda üzücü olumsuz bir yorum duydum komşumun ablasinin yaşadığı yoksa muayenesi Cok guzeldi anlatımı vs hastane değiştirdim malesef..
Mfzd Ebruliiii tanıdığımın ablasını 8 cm ile doğuma almis sonra iceride bebegin eşini bırakmış kendiliğinden gelmemis sanırım eş kadin tekrardan agri ile hastaneye gitmis anestezi yapmadan kürtaj yapmis rezillik cekmis duyunca cok sasirdim ve üzüldüm...