Gizeminik 5+2 yim bende Nisan görünüyor😊 hadi hayırlısı.. dayanamadım geçen hafta doktora gittim karnımdan göremedi keseyi vajinal muayene yaptı gördü daha çok küçük pazartesi tekrar doktora git dedi.. ben Cuma’yı bekleyeceğim belki kalp atışı da duyarız.. 6 haftalık oluyor tam cuma günü😊
Aysegulun_bebesi_29haziran Gizeminik inşallah 🙏🏼 Bizde Perşembe günü kalp atışını duyarız umarım, 5+5 oluyoruz perşembe günü 😍
Esarikay Aysegulun_bebesi_29haziran inşallah canım🤗 beklemek çok zor ya🤗 bende 6+1 de gideceğim kalp atışı için. 4+4 de keseyi gördük ama kalp atışı için biraz daha beklemek istedim
Gizeminik Aysegulun_bebesi_29haziran kontrole gidince yazarmısınız tekrardan merak ediyorum herkesi şuan😊🙂kimler kaçıncı haftada kaçıncı günde kalp atışını duyacak.. bende gidince yazacağım💕
Sermec Aysegulun_bebesi_29haziran canım kalp atısı için 5+5 sankı biraz erken degıl mı hanı duyulmaz falan stres yaparsın genelde 6 haftanın sonu 7 haftanın başı gıbı duyuluyords benım ilk gebelıkte 5+5 de duyulmamıştı 7 de duyuldu ama maalesef düşük yasadım 4 ay önce simdi 5 haftalığım ve kalp atısı için 10 gun sonra gıtcem yanı 6+4 ken
Aysegulun_bebesi_29haziran Herhangi bir ağrınız, sıkıntınız oluyor mu peki? Benim kasıklarımda ağrım var, hafiften mide bulantıları başladı. Ara ara da belim ağrıyor.
Gizeminik Aysegulun_bebesi_29haziran belimde, sırtımda ve alt tarafta vajinaya yakın minik ağrılarım oluyor.. hiç bulantım olmadı acaba tuhaflıkmı var.. bir de içimde sürekli endişeler, heyecanlar 😊niye böyle sizlerde de oluyormu?
Esarikay Aysegulun_bebesi_29haziran Gizeminik bende de bulantı yok ama arasıra kasik ağrısı oluyor. Bı de şişkinlik oluyor
_elsm_ Aysegulun_bebesi_29haziran benimde oluyor özellikle sabah bulantım çok fazla bugün sol böbreğimin olduğu yer ağrıdı korktum biraz inşallah sıkıntı çıkmaz kalp atışını bir duyalım da 🙏🙏😍
Beyni_12 Gizeminik benımde belki agrıyor göğüslerım agrıyor ve hıc mıdem bulanmıyor 😊 endıse etme canım benım ❤️
Sermec Bende adet tarihine göre 1 nisanda doguracagım inşallah normalde Kasım annesı olacaktım ama maalesef 4 ay önce düşük yaptım inşallah bu nasıp olur doktor bana 3 gun önce 4+4 dedı ama adet tarihine göre 5+1 olması lazımmış 4 gun geriden geliyor yanı su an adet tarihine göre 5+4 ama ultrasona göre 5 hafta 10 gün sonra da kalp atısı için cagırdı doktor bakalım ne nasıp olacak bu sefer
Esarikay Sermec inşallah hayırlısıyla alırsın canım kucağına bebeğini. Benimde sat a gore 5 hafta 5 günlük ultrasona göre 5+2 günlük. İlk 90 günlük dönemde 7 gün farka kadar normal kabul ediliyor. O farkı kafana takma yani
Esarikay Sermec onu beklemek zor işte 😀 bende cumartesi gününü bekliyorum😀 inşallah duyarız Allah'ın izniyle kalp atışlarını
Seda35 Bizde 5+1 bugün itibariyle geçen hafta keseyi goremedik Salı günü randevum insallah artık görürüz
Mebos Sermec bende aynı şeyleri yaşadım sizin gibi ilkini düşük yaptım 4 ay sonra hamile olduğunu öğrendim şimdi 6+1 haftaya cuma kalp atışını duyu az inşallah
Aysegulun_bebesi_29haziran Sermec doktor bayramdan önce görelim dedi, umarım güzel haberler alırız 🙏🏼
Sermec patulii en son 1 agustosta 4+4 dedı doktor kese gözüktü 15 agustosta tekrardan gıtcem kalp atısı için bakalım hayırlısı sen ne durumdasın 😁
patulii Sermec inş herşey yolunda gider cnm ben sat’a göre 5+4 ultrasonda gözükmedi henüz haftam. Çarşamba kontrolüm var tekrar ama memlekete gidiyorum orda gözükcem bakalım durum ne göstercek
Sermec Mebos inşallah canım duyarsın inşallah bu sefer bebeklerimizi kucagımıza alırız ben daha 5+1 im daha cok var kalp atısına