Aysegulun_bebesi_29haziran Kızlar, tahmini doğum tarihlerini alalım. Nisan ayı en sevdiğim aydır. Ben ve eşimde Nisan ayında doğduk. İnşallah bebeğimizde Nisan ayında ailemize katılacak🙏🏼
Zeynepsult Aysegulun_bebesi_29haziran kaç haftalik hamilesiniz bengin kalo atışlı duydunuzmu doktora gittinizmi?
Esarikay Aysegulun_bebesi_29haziran merhaba canım😀 bende büyük ihtimalle Nisan annesi olacağım. 3 Nisan gibi görünüyor tarih.. 5 hafta 2 günlük ultrasona göre. Sat a gore 5 hafta 5 günlük bakalım ne olacak😀
Aysegulun_bebesi_29haziran Elmalipasta 5+1 canım teşekkür ederim. Senin ne kadarlık? Allah seninde kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
Beyni_12 Zeynepsult yok daha 5 hafta 3 günlük bayramdan hemen sonra duyacam ıns sız kaç haftalıksınız veya duydunuz mu kalp atışlarını
Aysegulun_bebesi_29haziran Zeynepsult 5+1 oldu bugün. Keseyi görmüştük ama bu perşembe günü tekrar gidicez, inşallah kalp atışını duyarız ☺️
Zeynepsult Beyni_12 ben kan tahlili yaptırdım bayramdan sonra giderim doktora o zman a kadar kalp atışını falanda dinleriz allah izin verirse
Burcu_shn Beyni_12 ne güzel ben de bayramdan sonra kalp atışlarını izleyeceğim Martın son haftası ya da Nisan’ın başı kısmetse benim de doğumun 😍😍😍. Allah’ım nazardan saklasın bütün hamişleri
Bahriyekaraman Zeynepsult merhaba hayırlı olsun bende yeni öğrendim hamile olduğumu kanda çıktı fakat kese gözükmedi merak ediyorum sağlıklımı diye @
Beyni_12 patulii evet gördüm doktor hersey yolunda 15 gün dobra gel kalp atışlarını görselin dedı ıste sen gördün mü sağlıklı bır Şekılde
Kardanadam05072013 Aysegulun_bebesi_29haziran son adet tarihin nedır canm bnde 5 haftalık oldum cuma gunu gıtcem ınsallah gorurum keseyi
Mommmy Aysegulun_bebesi_29haziran 2 nisan görünüyor 5+3 benimki de,yarın ultrasonda keseyi inşallah görürüz🙏🙏