patulii Sermec inş herşey yolunda gider cnm ben sat’a göre 5+4 ultrasonda gözükmedi henüz haftam. Çarşamba kontrolüm var tekrar ama memlekete gidiyorum orda gözükcem bakalım durum ne göstercek
Kardanadam05072013 Aysegulun_bebesi_29haziran son adet tarihin nedır canm bnde 5 haftalık oldum cuma gunu gıtcem ınsallah gorurum keseyi
Kardanadam05072013 Hayırlısıyla kucagımıza alırız bebeklerimizdi ınsallah 7 Nisan dogum gözüküyor bnımde Allah nasıp ederse kasık agrım oluyor benm sizinde varmı kasıkta agrınız
Mebos Allah kısmet ederse sanırım 3 Nisan gibi olcak şuan 6+1 cuma günü kalp atışlarını duyu am İnşallah
Sermec Mebos inşallah canım duyarsın inşallah bu sefer bebeklerimizi kucagımıza alırız ben daha 5+1 im daha cok var kalp atısına
Mebos Sermec Amin inşallah canım Rabbim nasip eder kucağımıza almaya bakalım kısmet bende duyarım inşallah cuma günü
deletedmom309 Bugün itibariyle SAT’a göre 5+2 yiz ve tahmin edilen doğum tarihi 4 Nisan. Cuma da ilk doktor randevumuz var Allah izin verirse 😊
Beyni_12 patulii evet gördüm doktor hersey yolunda 15 gün dobra gel kalp atışlarını görselin dedı ıste sen gördün mü sağlıklı bır Şekılde
Beyni_12 Gizeminik benımde belki agrıyor göğüslerım agrıyor ve hıc mıdem bulanmıyor 😊 endıse etme canım benım ❤️
Kardanadam05072013 Aysegulun_bebesi_29haziran 2 temmuzda bnım canm cuma gunu randevumuz var ınsallah minigimi görürüm 😍