Biraz önce geldim şeker yüklemesi yapıldı doktorum ısrarla 50 mg değil 75 mg istedi sonuçlarım iyi çıktı allahtan doktorlar ikiye ayrılır diyen arkadaş kim bu doktorlar isim verirse daha iyi olur en azından sağlık bakanlığına şikayet ederim hee canan Karatay dan bahsediyor ise onun uzmanlık alanı bile değil kadın doğum doktorlar boşuna okuyup uzmanlığını almıyorlar biraz uzun oldu kusura bakmayın.