Merve43 aynen öyle şahsen benim normald bakılan degerlerim , 3 aylık ortalamam tam da olmasi gerektiği gibiydi. İyi ki şeker yüklemesi yapildim da farkedildi sekerimim yüksekliği. Şükürler ediyorum Allah'ıma iyi ki yaptırdım da şöyle insanları dinlemedim diye. Diyetle yoluna koyduk şükür yaşamayan bileniyor Allah yasatmasin