Merhaba aynı durumu bende yaşıyorum bebeğin kafasında ödem var denildi onun dışında herşeyi normal. Asla ve asla aldırma gibi bir düşünceye varamadım. Varmam da yani ben 4 sene bekledim gelmesi için. Ne olursa olsun Rabbim den gelene amenna inşallah hiç bir sıkıntı olmadan sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi 🤲