İşte bu yüzden genetik inceleme testlerine karşıyım. Rabbimin hediyesi deyip bağrınıza basamıyorsunuz, o mucizevi hediyenin mükafatından bihabersiniz. Onca insan ilaçlarla iğnelerle hastane hastane dolaşıp bir evlat sahibi olabilmek için gözyaşı dökerken üstelik... 6 aylık bedensel gelişimini tamamlamış bir yavruya yapacağınız şey cinayetten öte değildir. Hiçbir test %100 sonuç vermiyor. Riskli çıktı deyip bebeğinin canına kıyıp, doğurtulduktan sonra eli ayağı yerli yerinde kaç tane minicik bedenin öldürülmesine şahit olduk, onca vicdan azabı yetmedi mi?
Üzmek için söylemiyorum ama okuduğumda göğüslerim bile sızladı, kanımın parmaklarımdan çekildiğini hissettim.. Yazdıklarım içinse asla pişman değilim.