Mihribali kesinlikle katiliyorum size hanimefendi. Emin olun engelli bebegin sorumluluğunu almaya korkan ebeveynler Allah tarafindan daha agir sekilde sinaniyorlar. Defalarca sahit oldum. Evet cok zor bi durum Rabbim yasayan herkesin gucunu arttirsin. Ben de engelli, anne adaylarindan biriyim. Gecen sene 5 aylik bebegimin kalbi durdu. Asla kürtaja almiyorlar ilaclarla normal dogum yaptiriyorlar. Benim o sureçte ölü olan bebegime bile günlerce gözyasi dökerken, canli bir bebege böyle bir seyin yapilmasini aklim almiyor.