Merhaba amniyosentez sonucumu bekliyorm kararsızım ne yapacagımıda bilmiyorm da 6 aylık olucam sonuc cıktıgında bebek büyük oldıgu için kürtaj değilde normal doğum gibi doğurtuyormuş doktorlar öylemi ?genetik rahatsızlıktan dolayı yaptıran varmı ne kadar süre sonra tekrar cocuk yapabildiniz birde ?😥