Giizem55
Normal doğum en sağlıklı olanı tabii karar sizin 😊
Ben mecburi sezaryen oldum. Elhamdülillah ki rahat geçti. Ameliyattan çıktıktan 5-6 saat sonra eşimin desteği ile yürüdüm. 10-15 gün içerisinde de toparlandım 😌
Sağlıcakla gelsin yavrunuz 🧚♀️🧚♂️