Giizem55 Asafeymeninannesi tabiki en iyisi normal Doğum ama mecburi sezeryen dendiği için sezeryen tercih değil 👍🏻 Anladığım kadarıyla en fazla iki haftada tamamen topsrlanılıyor
Rukenservet Mlsgzll merhabalar size bişey danışacaktım siz doğumu Bursa medicalpark ta yapmıştınız değil mi hastanenin hem anne için hem bebek için giyecek falan verdiği var mı daha doğrusu götürecek standar arasında ne gereksiz oluyor hastane verdiği için
Mlsgzll Rukenservet merhaba benim yanıma aldığım hiçbir şey gereksiz değildi canım sadece elbise giydim giderken rahat olur diye ama önlük veriyorlarmış gerek yokmuş onun dışında sezaryen olucaksa depend külot aldım elimde kaldı hasta bezi daha rahat oldu benim için
ElifOmer Giizem55 ben de yarın 2,5 ta sezeryan a giricem insallah hayırlısıyla. En gec sabah 8de kahvaltı et saat 12ye kadar sadece su içebilirsin. 12den sonra bidaha hicbisey yiyip icmek yok dedi anestezi uzmani.
Pink0808 Nese_anne korse doktorlar önermiyor YouTube girin izleyin karın kaslarını hareketsiz bırakıp çalışmamasını engelliyor tavsiye etmiuorom bi faydası yok boş masraf 😉😉😉
Kbr91 Mlsgzll medicalparkta suni sancıyı kabul etmeyince zorunlu sezeryana mı giriyor acaba ikimizin de doktoru aynı da benim de günüm doldu suni sancıyı kabul edersen suni sancı ya da sezeryan dedi özlem hanım karar verme aşamasındayız
Sweetblonde88 Giizem55 2 günde topladım sadece spinal aneztesi yüzünden baş agrısı biraz uzun sürdü onun dışında 3. Gün ev süpürdüm 5. Gün alış verişe gittim. Böyle 15 gün 1 ay kalkamadım falan diyenler var ben şok 🤦♀️