Açıklığım 4 cm oldu benim sancım olduğu zaman ki tam bir sancı denmez nst de çıkmıyor hiçbir şey hissetmediğim zaman nst de sancı çıkıyor karnım taş gibi oldu belimden bacaklarima ağrı yayılıyor ama doğum sancısı yok her şeyde normal oy ben ne yapam.......