Esa Biz de bugün 38. haftayı doldurduk.. NST'de sancım çıkmadı açılmam da Yok 🙄 Bebeğim kız ve son bir haftadır yalancı sancılar başladı.. Ben de günde en az 6 adet hurma yiyorum ılık duş falan alıyorum ben de senin gibi hareket konusunda kendimi kısıtlamıyorum ama yürüyüş imkanım çok olmuyor yalan olmasın..Gebeliğim rahat geçti o kadar kısıtlamadım ben de kendimi; elbette sağlıklı olanlara ağırlık vermeye çalıştım ama AB'ye cuburu da yedim fastfood u da.. Ben de 50 kilo başladım şu an 68 kiloyum.. Bebeğim 3 kilo 50 cm.. Tek tedirginliğim açılma olmadan doğuma girmem 😫