Denizgblk baltacirahsan adet günüm bugün ama olmadım aksine süt gibi bi akıntı geliyo. O normal bi durum mu bilmiyorum. İkinciyi çizgiyi gördüm ben ama biraz silikti şimdi belkiyorum adetin gecikmesini
secret006 Kızlar benim adetime iki gün kala erken gebelik testi yaptım çok çok çok silik gözüktü yumurtlamadan 12 gün sonra yapman daha mantıklı diğer türlü sürekli umut bağlıyor insan
baltacirahsan kursadecmel Hiç bilmiyorum düne kadar bel ağrım vardı bugün ara ara kasık ağrım oldu ve baş dönmesi belki de psikolojik bekliyorum o nedenle canım
kursadecmel baltacirahsan belki de değildir ama kuzum hiç bilemeyiz. Kendimden örnek verecek olursam benim aşırı göğüs ağrım vardı bi de duygusallaşmıştım 😊 hakkında hayırlısı insallah allah gönlünden geçeni nasip etsin
Neslihan22 Benim.iliskinin 11. Gununde beta 16 cikti k8 erken dollenme olmaisna ragmen en sagliklisi adetten 1 gun once yada 1 gun sonra vermek
baltacirahsan Neslihan22 biraz daha bekleyeceğim benim dün 0.100 çıktı geçen ay bundan düşüktü bakalım belki de erken yaptım testi
nghn87 Adete 6 gün kala yaptım erken gebelik testini negatifti adete 1 gun kala kanda pozitif gördük.psikolijisini bozuyo insanın başka bişey değil
Hamd_olsun baltacirahsan yumurtlamadan 1o gün geçmeden idrar testinden kesinlikle çıkmaz gibi birşey boşuna kendinizi yıpratmayın yumurtlamadan 10 gün geçmesini bekleyin 11. Günden itibaren yapmaya başlayın.
Ozge-46 baltacirahsan ben adetime 4 gün kala yapmıştım ve çok şükür poZitif çıkmıştı.belirti ise kişiden kişiye değişebiliyor bence.bende hiç bir belirti yoktu sonrasında belirtiler başladı özellikle sık idrara çıkma.