Ay-Bek baltacirahsan @CerenCylan 2 3 gün kala yapıp da negatif alanlar olmuş canım. İnsan ondan tedirgin oluyor.
baltacirahsan CerenCyln Çok mutlu oldum adına canım valla şu an deli gibi başım dönüyor bir yandan diyorum acaba giip bir de sağlık ocağından mı baktırsam
baltacirahsan Denizgblk Evet ve hiç birşey bilmiyorum. Geçen ay kan testi yaptırdığımda değerim 0.100 den düşük çıkmıştı. şimdi ise tam 0.100 çıktı ama regleye 8 gün var erken mi yaptırdım acaba. Çünkü bel ağrısı çekmeyen ben 5-6 gündür çekiyordum kasık ağrısı ile birlikte bugün o azaldı baş dönmesi ve halsizlik var
Denizgblk baltacirahsan yıpratma kendini. Bekle biraz daha ben de bekliyorum 😄 çok zor geçiyo günler ama o bi gerçek
baltacirahsan Ay-Bek Evet canım nette de okudum en sağlıklısı ve önerilen adetin en az 7 gün gecikmesini beklemekmiş
Emineemre 3 gün kala yaparak daha net sonuç alıyosun ben o şekilde yaptım 3,5 haftalıkken öğrendim gebeliğimi
Denizgblk baltacirahsan adet günüm bugün ama olmadım aksine süt gibi bi akıntı geliyo. O normal bi durum mu bilmiyorum. İkinciyi çizgiyi gördüm ben ama biraz silikti şimdi belkiyorum adetin gecikmesini
Alarasel baltacirahsan tabikide çok zor onu beklemesi ama sabret bekle 5 hün daha öyle yap☺️Allah gönlüne göre versn inşAllah cnm
Busimss baltacirahsan daha yumurtlamadan 6 gün geçmiş bence biraz beklesen daha iyi olur. 12.,13. Gün yapmak en garantisi ne kadar erken gebelik testi de olsa bazen çıkmıyor.