Edaa3595 Ben adetime 2 gün kala yapmıştım erken gebelik testini şükür allah'a pozitif çıkmıştı şuan 15+6 yız rabbim herkeze yaşatsın bu duyguyu 🙏🏻
baltacirahsan Ulasbebek darısı bana ve isteyen herkese hayırlısı ve sağlıklı bir şekilde inşallah 🙏🙏🙏
Ulasbebek baltacirahsan ins canim ben ilac kullaniordum biraktim ilk aydan hamile kaldim yani dogum kontrl hapiydi kullandigim uzun zaman olmaz sandim yumurtlama gunlerini takip ettim hemencik oldu hala şoktayim 😂😂
baltacirahsan Ulasbebek Ben hiç ilaç kullanmadım canım yumurtlamayı takip ettim bende bakalım son 7 gün bekliyorum. Hayırlı olsun bu arada inşallah sağlıkla kucağına alırsın
ecemtmr baltacirahsan canım gec dollenme olduysa cıkmaz benım adetımın gecıkmesının 1.gunu erken gebelıkte cıkmadı(yumurtlamanın da 9.gunuydu) bır daha 4.gunu yaptım erken gebelık gecıkmenın o zaman cıktı.
baltacirahsan ecemtmr Bende ondan şüpheleniyorum canım çünkü regleye 7-8 gün kala bu bel ağrısı kasık ağrısı baş dönmesi normal değil hayırlısını nasip etsin rabbim. Hayırlı olsun bu arada çok sevindim