Mr1517 benden bir gün öndesin bizde 28+4üz 😘 Hareket edince bayaa bi ettiği için etmediği zaman haliyle insan neden etmiyor o tekmeler dirsekler nerde diye bakıyor istiyor hissetmek çok iyi anlıyorum 😌 bende baya araştırma yaptım bu konuyla ilgili bebişlerin uzun süreli uyuma seansları olabiliyormuş bu haftalarda bazı günler hiç uyumuyor gece gündüz tekme bazı günler uzun süre hareket etmeyebiliyor birde yerleri daraldığı için zamanla hareket azalacak yazıyor uygulamada Onuda göz önüne alırsak canını hiç sıkma 🙏🏻 Ağlama olayına gelince şu sıralar benimde herşeye ağlayasım geliyor sanırım hormonların hareketli olduğu haftalardayız gayet normal bunlar boşver başkalarının ne dediğini nasıl rahatlayacaksan öyle yap 😌