Bebek bır hafta degıl 2 .gun haraket etmezse acıl doktorum gel dedı bana yanlıs bılgıyı kaileye almayın.. 2 saat oynanaması normal uyuyorlar uyku duzenlerı olusuyor artık aglsmanızda cok normal hormonlar .. ben belgesel bile ızleyemıyorum kı cok severdım