Arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum teker teker, bir kere şunu bir söylemek istiyorum ben bebeğimin hareketlerini gün boyu hissetmedim demedim lütfen 2 saattir hissetmiyorum panik yaptım dedim cidden yardımcı olan eden fikirlerini söyleyen iyi niyetli insanlara kalpten teşekkür ederim 🙏🏻❤️ Dahada bu saçma sapan yapılan yorumlara cevap vermeyi düşünmüyorum gerçekten 👏🏻👍🏻 Her kim ne derse desin, evlat taşıyorsunuz her birinize sağlıklı doğumlar diliyorum..