Yazgii neden korkmuş , heycanlanmış , annelik hormonlarıylada ağlamış . Buna şımarıklık diyemem ben birkere kıyamam . Bugün bana hastanede bir bayan seni gençliğime benzettim , ben bir zaman hamileyken şimdi benim kızım hamile felan gibi ... bir iki birşey dedi işte kaldıki ağlıcak birşey yoktu işte hayatın doğal döngüsü duygulandım. Hemde endişeli bir anne adayının endişelerini anlamak anlamaya calışmak hangi acıdan bakışı yanlışki?