Yazgii Canım insanlara sürekli şuan sallıyorsun cidden insanları germe kendinde hamilemişsin, annesin bebeğini düşün insanlarıda germeye bu saatte hakkın yok, ister ağlarım ister ağlamam bunun seni bukadar ilgilendirmesi cidden ne anlamadım ? Bir ton insan yazdı çoğuda üzüldüğünü dile getirdi yani insanların duygularına biraz saygı lütfen.