Meinwunder ya bnim de crp değerim yüksek çıktı yüksek derken üst sınır 10muş benim 15 çıktı. Dahiliyeci bi enfeksiyon uzmanı baksın dedi ertesi gün de kadın doğumcuma gösterdim o da ya bırak bişey yok bunda dedi 150 200 filan çıkarsa anca o zaman antibiyotik verirler sana bunun için gitsen bike enfeksiyoncu 15gün sonra bi daha bakalım bol su iç dinlen diyip göndercek seni korkma dedi. Doktoruma da çok güveniyorum, kafam karıştı o yüzden ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️