Merveeka Merhaba arkadaşlar ben süt içemiyorum, sevmıyorum malesef .. onun yerine yoğurt, ayran, peynir vs yemem yeterli olurmu sizce ?
nazliiecemm Merveeka Doktorum bana günde yarım kilo süt iç süt icemiyorsan yarım kilo yoğur tüket demişti 😊
Meinwunder Merveeka aynı sorun bende de var. Sütü kendine kakao ile sevdirmeye çalışabilirsin. Olmuyorsada dediğin gibi yoğurtla dengeleyebilirsin. Doktorum da böyle söyledi. Normalde hatta calcium ilacı alıyordum içemediğim için. 2 dolu kase yoğurt ve bir bardak süt içersen ilacı bırak dedi. Çok aşırı zorlanıyorsan belki calcium takviyesi alabilirsin doktoruna danışarak. Konuş bence doktorla.
CicekGirayBysl Merveeka yeterli. Bende aynı şekilde besleniyorum. Midem çok yandığında mecbur ılık süt içiyorum arada bi
Banu_ayaz Merveeka sütten ziyade ev yoğurdu ve peynirde daha çok kalsiyum var fermante olan yiyecekler daha faydali özellikle kefir çok daha faydalı ve tok tutuyor meyveyle rondodan geçip icebilirsiniz sade zor oluyor icmesi ben bazen öğün yerine kefir iciyorum sindirime de iyi geliyor
nazliiecemm Meinwunder Bende sütü sade içemem kokar bana yoğurduda pek sevmem🤷♀️ o yüzden bende nesquik tozuyla iciyorum azda olsa tadini degistirsin diye 😊
nazliiecemm Meinwunder Cok canım sıkılıyor ve sürekli forumdayım bari insanlara yorum yapayım diyorum evet sürekli karsilasmaya basladik canim😂😂
Meinwunder nazliiecemm aynı aynı. Azıcık koyuyorum şekerli diye oda. Yoksa severdim yani 🤪 hatta yoğurdu bi şekilde tüketeyim diye hayatımda yapmadığım kadar yoğurtlu salata yapıyorum. Çorbasını filan yapıyorum veya yoğurtla yenilecek yemekler yapmaya çalışıyorum. Bi şekilde alayım diye 💪🏻
nazliiecemm Meinwunder Benimde sol kasığıma ağrı giriyor ayakta çok durunca o yüzden genelde yatıyorum perşembe günü randevum var doktoruma sorucam bakalım😊
Mesa33 Süt içebiliyorum yoğurt yiyorum ama her gün değil aklıma geldikçe 😐 ben de bi soru sorayım o zaman. 3 öğün mü besleniyorsunuz. Ben 3 öğün yemek yemiyorum. Meyveyle idare ediyorum. Sabah kahvaltısını geç yapıyorum ve epey yiyorum sonra çok acıkmıyorum. Aralarda bir şeyler atıştırıyorum 15 haftalık hamileyim. Siz öğünleri atlıyor musunuz ille de yemek mi yememiz gerekiyormuş
Simos44 Mesa33 Nedense ben bu konuda herkesin kendi düzeni neyse öyle devam edilmesi gerektiğini düşünüyorum bende üç öğün yiyemiyorum. Sadece ara öğünlerde meyve ceviz ayran bunları ekledim. kahvaltıyı geç yapmadan erken yapmaya çalışıyorum acıkınca meyve yiyorum sonra akşam yemeği üstüne acıktıkça çerez ayran yoğurt böyle böyle geçiyor. Bazen arada öğlen çok az makarna ya da çorba canım ne isterse
Superanne Mesa33 merhaba aynı haftadayız hatta bugün 16+0 olduk aynı gidiyorz sanırm. Ben bütün öğünleri yiyorum iştahm gebelikten önce de böyleydi. Ama sizin gibi olmayı isterdim meyve süt vs ile doymuyorum =(( şimdiden 3-4 kilo aldım bile
nazliiecemm Gamzezz düsüceğini sanmıyorum canım aynı olur çok fazla miktar koymuyor tabi büyük bir bardağa 1 cay kasigi gibi oda tadini degistirsin diye😊
Simos44 Merveeka ben oldum olası ağzıma süt almıyorum bu durumu da hiç kafama takmıyorum. Olabildiğince yoğurt yemeye çalışıyorum kalsiyum yoğurtta da daha yüksek var diyorlar hatta.sık sık yoğurt yapıyorum mis mis seve seve yiyorum
Mesa33 Simos44 haklısın aslında. Ya öyle sıkı beslenme programları görüyorum ki yetemediğimi düşünüyorum bazen. Her gün sebze yemeği, etli öğünler tüketin yazıyor. Günde 5 öğünden bahsediliyor. Uyabilene aşk olsun tabi.
Simos44 Mesa33 Ben onların mümkün olduğuna inanmıyorum . hele ilk üç ay tek düze beslendim. Şimdi elimden geldiğince haftada en az iki et yemeye çalışıyorum canım istedikçe balık. Onu da evde pişirmiyorum dışarda yiyorum. Hele günde üç beş öğün imkanı yok ben çatlıyorum şişkinlikten