Superanne Mesa33 doktor un lafının üstüne bişi diyemem ama en azından bunu duymuştum iki haftaya kadar bişi olmaz. Yalnız benim kız arayı sonradan kapattı. Yine de son muayene de doktor kızın kibar olacak dedi yani küçük olacak sanırım.