Ayselgalya Felipe koyan koysun cnm karışmak olmaz istedigi ismi ama neden hoş geliyor merak ediyorum ne hisediyolar iki isim olunca
Ozge3747 Ayselgalya Hisle yada özentiyle falan alakası yok. Ben kendi adıma cevaplayayım. Bebeğim tüp bebek, çok uğraşlardan sonra oldu belki bir daha da çocuğum olmayacak. Ne eşimin ne de benim gönlümüz kırılsın, içimizde kalsın istemedik ikimizin de istediği isimleri koyduk. Başkasının da sadece hoşuna gittiğinden koyuyordur. Kimse karışamaz ki, tercih meselesi...;))
ChubbyOrange Ayselgalya benim de iki ismim var. Çocuğuma tek isim koydum. Hayatım boyunca girdiğim sınavlarda adımı kodlamaktan gına gelmişti :) iki ismi sevmiyorum. Hele evlendim kendi esas soyadımı kullanamadım tam latin ismi gibi 4 tane olacaktı direkt eşimin soyadını kullanıyorum şu an. Hiç memnun değilim sorma :):)
SusamNur Kesinlikle katılıyorum size9 ay karnımda taşıyorum istediğimi koyarım gibi düşünceler çok yanlış. Çocuğun ana baba üzerindeki haklarından biri güzel anlamı olan bir isim koyulması ama anlamı güzel diye de şimdi bı bakıyorum yok Lili lulu saçma sapan isimler. İsim analistinin dediğine göre iki isim varsa ikisini de kullanmak zorundasın yoksa enerjisi bölünur diye sen kullansan bile cevredekiler tek ismi kullanıyor.
Cemredeniz Ayselgalya hay ağzına sağlık gel öpem yanaklarından, iki isim çocuğa zor sıkıntı veriyor. Oğluma mecbur kaldım ama kızımda nasipse tek isim olacak
Ayselgalya Busraoksz haklısınız belki ifade edemedim kendimi, sadece merak ettim neden diye , burda hormonları tavan yapmış bi çok kişi var, anlayış olsun, ne postlar gördüm ben daha gereksiz, herkez herşeyi begenmek zorunda degil , okumak ya da cevaplamak
Deletedmom0042 Ayselgalya banada uzun geliyor sevmiyorum. Ama sadece ikimizin bilecegi bi isim daha koymak istiyorum ikinci isim olarak. Kimse bilmeyecek ve nufusada gecmeyecek. Hem sunnet diye hemde büyü falan yapmak isterlerse tam isim veremedikleri icin büyü tutmuyor. :) herkes az ve öz Hamza diyecek :)
Ayselgalya Deletedmom0042 daha cinsiyeti bilmiyoz 15 haftadayım, kız ise Asya erkek ise Arda diye düşündüm
Meryem_yesilorman Benim yigenlerimin hepsi 3 isimli. Bence uzatılack ve abartilack bi konu deil. Kim hangi isim kaç isim isterse koyabilir
Ayselgalya Ozge3747 Allah bagışlasın kucagına almak nasip olsun , tabiyki burda daha derin bi anlam var
Elifff_BHMB İspanyollara özenmek 😁 iki isim sünnettir ama şuna katılıyorum Eger iki isim veriliyorsa ki bende iki hafta sonra Doğum yapıcam iki ismi olucak ikisininde söylenmesi taraftarıyım. Eğer anne baba söylerse herkeste söylüyor iki ismi
Bahara Ayselgalya sizene milletin ne koyduğundan size mi soracak koyarken bende iki isim koyucam a ama sen müsade etmiyorsan koymayayım canım izin var mı ? Bizde sana neden tek isim koyuyorsun diye sorgulayalım ozaman. Herkes kendi işine baksın
Ayselgalya Bahara neden agresif cevap veriyorsunuz merak ettim neden diye, evinize girip sen niye boyle yapıyorsun demedim ki, herkez istedigini yapar
Rabia2019 Ayselgalya sanane ya istemiyorsan sen koyma ne işsizsiniz hiç mi işin yok buna taktın bu kadar bi de post açmış ya 😂
kertenkeleannesi Ayselgalya Benimde iki ismim var tüm okul hayatım boyunca bi onu bi bunu söylediler eşim başka isim ailem başka isimle çağırıyo hastaneye gitsem başka markete gitsem başka isimle çağırıyolar evlenince soyadım da kalsın istemiştim özlü söz gibi oldu mecbur değiştirdim falan filan bende çocuğuma koymammmm sevmiyorum
Badevehande Bende iki isimin ağır geldiğini düşünüyorum ama isim analizi yapan uzmanlar iyi olduğunu söylüyor
Bahara Ayselgalya valla bana demediniz diyemezsiniz zatende emin ol insanlar zaten ya bi isim koyar ya iki herkesin aklı var sen gidişte yok özentilik bilmem ne diyemezsin sünnettir bu bilmiyorsan eğer. Ne çok seviyorsunuz insanların işine karışmayı benim sinirim buna herkes bişeler dayatmaya çalışıyor bi bırakın ya
Semrasem Ayselgalya Milletin çocuğuna iki isim koymasına karışmaktan öte Türkçemizi güzel konuşmaya gayret edelim önce herkez değil herkes kelimenin doğrusu.
zynpgdkl Ayselgalya iki isim koymak sünnet ve bazı çocuklara tek isim ağır geliyor yanına bir isim daha eklendiğinde diğer isimi hafifletiyor..