Ayselgalya birbiriyle uyumlu olduktan sonra ailelerde bunu begeniyosa cok takmamak lazim 😂 abidik gubidik isimler icin hakli olabilirsiniz bazilarini duuyunca şok geciriyorum ama o aile onu yakistirmis banane yani 😂bende yigit ali koydum ne yigit tek basina ne de ali tek basina guzel gelmedi cok hos duruyo benceetrafmda kimsede yok iki isim ama iki isim ayrica sünnet zaten