Nerden çıktı iki isim modası, ben anlam veremiyorum , sanki çocugun enerjisi bölünüyor, çift kişiymiş gibi, yoksa ispanyolara mı özendik neden böyle oldu? Noldu klasik türk isimlerine, farklı olacak diye uyduruk isimler türedi, bu çocukların gelecekteki isimlerle yaşıyacakları sorunlarıda düşünün , hep bebek kalmayacaklar ...isyanımı dile getirmek istedim ve gerçekten hoşunuza gidiyor mu iki isimlilik diye sorgulamak, bi tek ben mi garipsiyorum..