flz355 gezentianne Benımde son adet tarıhım 14 mayıs😊 Ultrasonda bı kac gun gerı cıkıyor. Hamıle kaldıgım tam tarıhı bılıyorum onunla uyuyor ultrasonumuz 🤗 Rabbım saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın ınsallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
flz355 Bende nasip olursa şubat annesiyim 🙏🏻 10+5 oldu benımde bebişim😍 İkili test yaptırdınız mı kızlar?
Mlkcb Minnakmom Haftaya 14. haftaya giriyoruz randevu aldim. Bakalim görebilecekmiyiz cinsiyetini. Kız erkek fark etmez sağlıklı olsun temennimiz. Ama insan merakta ediyor. 🤷♀️
Serapp60 songulmeydan canım bende 12+6 günlüğüm aynı şey bende de var sürekli uykulu ve halsizim bulantılarım da devam ediyo hayırlısıyla bi kucağımıza alsaydık bebişleri 🙏🏻
KukyFurMama Biz de tam 11 haftalık olduk bugün şükür 🙏 Günler çabucak geçse tekmeleri hissedeceğimiz günler gelseydi 🐣
Sher Burdaa ocak 3 gbi😊 17+4 nasip olursa erkek bekliyorum inşallah sağlık sıhat le kucağımıza alırız yavrularımızı.
Ozgemetin2015 10+6 yız bizde Şubat annesiyim bende nasipse ☺️ Bu haftalar da cinsiyet öğrenen var mı arkadaşlar Cuma günü ikili test için gidicm doktora belli olur mu acaba😊 tabii önce sağlıklı olması ama merak 🙄😊
nilayy35 Ozgemetin2015 birsey sorabilirmiyim bnde 10+1im illa ikili tarama icin 12. Haftayimi beklememiz gerekiyor