songulmeydan alpulll Amin kuzum benimde 11 haftaligim rabbim sağlıkla.kucagimiza almayı nasp etsin insallah
Siner Minnakmom sizin Şubat olduğu kesin mi. Benim bugün 13+4. Bazı doktorlar 29 Ocak diyo bazıları 3 Şubat
Felipe alpulll selam canım bende 10+5 im ama çok tedirgin oluyorum sizde de oluyor mı acaba. İyi mi kalbi atmaya devam ediyor mu diye en son 8 haftalıkken gittim 12 haftada kontrolum var geçmek bilmiyor günler ya
Deeper Felipe evet bendede oluyor sürekli sancı giriyor bide acab bişey mi oluyor diye düşünüyorum ama normal diyor herkes
Kuzey88 Felipe 9+6 yım aynı şeyleri düşünüyorum zararlı olmayacağını bilsem her hafta ultrasona gircem. Zaten hiç hamilelik belirtilerim yok göğsüm önce çok şişti şuan hafifledi kabızlığım da azaldı midem de iyi hissetsem rahat olcam ama hep endişedeyim 😔
Elifduman Felipe aynılarını bende yaşıyorum küçük bir şeyde acile mi gitsek acaba kalbi atıyor mu diye. Gitmişliğimde var. Allah tüm hamilelere yardımcı olsun 🙏
Mrvgns Felipe bende 10 + 5 Bugüm doktora gittim eller ayaklar hareket ediyordu ya çok güzel bi duygu 8 ağustostaaa 12 hafta olcak ikili tarama çağırdılar
Mlkcb alpulll 12+6 olduk bizde şükür ben iyi geçiriyorum. Geçen hafta gittim doktora hareketlenmiş dedi doktor çok değişik güzel duygular onun hareket ettiğini görmek rabbim sağlıklı hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin.
Cananmehmet Bizde 12+4 olduk kızlar inşallah sağlıkla gelir bebislerimiz 😍😍 bu arada cinsiyetini öğrenen varmi
FeMas Merhabalar 10+6 yız bizde :) Bebeğimiz zamanında gelirse 20 Şubatta kucağımıza alacağız inşallah :)
Ogzfnda Kupyldzz bende 12. Haftadayım İlk haftalar berbattım.şimdi eskiye nazaran iyiyim. Arada sabahları uyanınca oluyor.
songulmeydan kızlar sizddde sürekli uyku hali halsizlik oluyormu bende oldukca fazla gözümü açamıyorum halsizlik desen hep var
Serapp60 songulmeydan canım bende 12+6 günlüğüm aynı şey bende de var sürekli uykulu ve halsizim bulantılarım da devam ediyo hayırlısıyla bi kucağımıza alsaydık bebişleri 🙏🏻