Sevdagzl Ben de aç kaldıysam artık ne kadar yesem de geri çıkıyor acıkmadan saat başı yemek yemem gerekiyor muhtemelen siz de sabah aç kaldığınız için olmuştur hatta geceleri uyanıyorum acıkmış oluyorum sabaha kadar bulantıdan kıvranıp duruyorum
Begonia Osgem2019 Evet, hatta kendi kendime yavrum ne kadar düşünceli dedim. Sonra sürprizini yaptı. 😑 Teşekkür ederim sağ olun. :)
Begonia Sevalylmz Yediğim patatesi 15 dk olmadan kustum. Şu an öyle uyuyacağım yarın da art arda kusarsam acil yolu görünüyor. 🤷🏻♀️
asyagibi Begonia 34+5 ilk günden beri kusuyorum hiç geçmedi ne kusma ne bulantı size Öner’im ev salçası kuru ekmek başka bişey iyi gelmıyor
Kaderozy Begonia onerecek.hic birsey yok bende 4.5 ay cektim bir damla su dahi icemedim yedigim.lokmaya kadar cikariyordum ilac verdi dr ama pek bi etkiside olmadi ondan snra.yavas yavas azaldi allah yardimcin olsun canim
Pinkrosee Begonia sana sabirdan baska onerecek bisey gelmiyor aklima. Senin yasadiklarinin aynisini yasadim yataktan kalktigim an agzimdan sari su bosaliyordu resmen. Uc ay cektim dorrduncu ayimda bitti. Uc ay hic bisey yemedim. Meyve ye o beni biraz rahatladiyodu bide bana soda iyi geliyordu. Ama en iyisi doktorun verdigi ilaclar bigunluk etkisi olan serumlar.
Sevalylmz Htczmra insallah gecer 2 gunn hastende yatt bu sabah yinr kusmayla uyan surekli mide bunaltiyla geziyorum igne vermisti doktor vuruldum insallah dediginix gibii geceer
Begonia Sevalylmz Çok geçmiş olsun tekrar. Ben bugün bu saate kadar kusmadım. Ama sadece patates ve kraker yedim. Su içtim.
Esra85 Begonia acile gidip serum taktırın. Ilk haftalar yapmadığıma pişmanim. Kendime geliyorum valla.
Sevalylmz Begonia merhablar canim nasil mide bunaltin gectimii ben ignelere devam ediyorum ve cok sukur kusmam 3 gundur igne sayesinde iyii yemek yiyebiliyorum midem bunalmıyor eskisi kadar doktoruna gidip bi danis istersen
Begonia Sevalylmz Dün ve bugün daha iyiyim. Dün sadece sabah kustum, bugün de kahvaltı ettim, henüz kusmadım.🤗 Bulantım var ama idare ediyorum. Teşekkürler. 🤗