Kızlar merhaba. Bundan önce de kusmayla ilgili bir post açmıştım ama başka bir şey soracağım. Bugün sabah sınavım vardı o yüzden kahvaltı etmedim kusarım diye. Eve gelince bir şeyler yedim, bir saat geçmeden kustum. Akşamüzeri de yemek saati canım hiçbir şey istemedi kraker yedim ve süt içtim. Sürekli bulantım vardı, az önce onları da kustum. Bugün yediğim her şeyi kustum, çok açım şu an ama hâlâ bulantım var hiçbir şey yemek istemiyorum. Çok halsizleştim, ne önerirsiniz?