Ozgemlym Begonia biz şuan 25 haftalığız ama hala mide bulantılarım kesilmedi benim doktorum yataktan kalkmadan tuzlu kraker ye bi 15 dk uzan öyle kalk demişti bi dene istersem canım sende yaklasık 5 kilo verdim hiç kilo almadım henüz.Birde süt içerken ben laktozsuz içiyorum artık daha iyi geliyor kusturmuyor beni.
Begonia Sevalylmz Dün ve bugün daha iyiyim. Dün sadece sabah kustum, bugün de kahvaltı ettim, henüz kusmadım.🤗 Bulantım var ama idare ediyorum. Teşekkürler. 🤗
Eminegul89 Begonia seni okadar iyi anlıyprum ki, 13.haftadayım aynı şeyleri hala yaşıyorum , kusuyorum çık açım ama hiçbirşey uiyesim gelmiypr .her zerrem ağrıyor psikolojim bozuldu ağlıyprım artık hiç iyi hissetmiyorum ..artık geçsin diye bakıyorum geçmiyor.