Tekinnn Kızlar değerim 7.23 den 10.83 olmuş doktor artma olması iyi dedi dua edin bana geç döllenme olma ihtimali yüksek ama kimyasal da olabilir dedi. Ben geç döllenme olmasını ümit ederek umutlu davranıyorum
Mom092 Tekinnn hic stres yapmaa gec dollenme diye dusun guzel dusun guzel sonc al canm benimm bak ne guzel artmis iste
Masal10 Tekinnn merhaba canım Allah tamamına erdirsin.. ilk değerin ve sonraki değerin kaç gün ara ile böyle çıktı acaba?? Bende senin gibi beta yükselmesi bekliyorum..
Tekinnn Merve6475 inşallah canım Cuma günü tekrar kan vericem işte. Şükür leke kanama falan yok biraz olsa da rahatım kendimi strese soktuğum zaman tamamen kaybediyorum çünkü
Tekinnn Mom092 inşallah canım doktor bu artma şekli bile yeterli sağlıklı ilerlediğini gösterir dedi dua et canım
Mom092 Tekinnn insallah kuzum sag salim kucagina alirsin olumlu dusun rabbim tekrar yasatmasin ayni seyleri zor yasadim biliyorum Allah yuzunu guldursun o melekle ❤️
Tekinnn oznur912 benim adetlerim düzensiz onu baza almıyorum. Çatlatma iğnesinde 14. Gün ilk sonuç diğeri de 16. Gün
Masal10 Tekinnn doktora henüz göstermedim canım.. yarın tekrar kan verip yarın göstereceğim nasip olursa.. bilmiyorum ama artış pek iyi değil gibi geldi bana ya 😞
Tekinnn Masal10 benim doktorum benimkine bile iyi dedi %60 artmış dedi. Senin ki de öyle bence üzülme strese girme benim sonuçlarım seninkinden daha düşük ama ben umutluyum sende umutlu ol. 🙏
Tekinnn baltacirahsan doğru canım varmış ama değer çok düşük yükselmesini bekliyoruz kimyasal mı yoksa sağlıklı gebelik mi ?