Mom092 Tekinnn insallah kuzum sag salim kucagina alirsin olumlu dusun rabbim tekrar yasatmasin ayni seyleri zor yasadim biliyorum Allah yuzunu guldursun o melekle ❤️
Tekinnn Mom092 yok canım dün kanama başladı hastanedeyken kan sonucu da 6.83 çıktı dün rve geldim adet oldum zaten kimyasal gebelik 😢
Deletedmom090 Mom092 Tekinnn üzülme canim sağliksizmiş demekki dollenmiş ama tutunamamiş canin sag olun buna gebelik bile sayilmiyor uzulme benimde adetime 4 gun var adetimi bekliyicem 2 gün geçtiğinde yapicam rabbim yardim etsin
Deletedmom090 Tekinnn var gibi ama çok silik ola bilir daha çoook erken olmali qaliba 3 gun sonra yine yap test